Vi är glada att presentera en ny uppdatering i Flex HRM som effektiviserar din tidrapportering ytterligare. För att spara tid och förenkla din vardag fylls nu datumen för frånvaro i automatiskt när du registrerar frånvaro direkt från tidrapportens dagvy.
Så fungerar den nya funktionen
När du arbetar i tidrapportens dagvy och klickar på "Frånvaro" i menyn, kommer fälten för både "fr.o.m. datum" och "t.o.m. datum" att fyllas i automatiskt med det datum du står på i tidrapporten. Detta innebär att du inte längre behöver fylla i datumen manuellt, vilket sparar värdefull tid vid varje registrering.
Varför denna förbättring?
Syftet med denna uppdatering är att minimera antalet manuella steg i din tidrapportering och därmed spara tid för dig som användare. Genom att automatisera ifyllnaden av frånvarodatumen kan du fokusera på att snabbt och korrekt registrera din frånvaro.
Vi strävar ständigt efter att göra Flex HRM så användarvänligt och effektivt som möjligt, och denna uppdatering är ett steg i den riktningen. Vi hoppas att du kommer att uppskatta den nya funktionen!